رمز موفقیت در تبلیغ
28 فروردین 1391 توسط خدادادی
«الذین یبلغون رسالات الله ویخشونه ولا یخشون احدا الا الله وكفی بالله حسیبا».
مقدمه
عوامل مؤثر در تبلیغ، به دو دستۀ زیر تقسیم میشوند:
1- عوامل و شرایط درونی كه از سه منبع پیام، پیامگیر، پیامرسان سرچشمه میگیرد.
2- شرایط و عوامل برونی و خارجی تبلیغ كه از موارد متعددی، مانند راه، روش، وسایل، ریشه میگیرد.
با هماهنگی و یك سو شدن این دو دسته، راه موفقیت تبلیغ، پیموده خواهد شد.
اینك، به ترتیب، به توضیح و تشریح هر یك از موارد مذكور میپردازیم.
صفحات: 1· 2